Sunday 21 April 2013

Israel Suntik Virus Bahaya Kepada Tahanan Palestin

Tentera Israel Laknatullah Mengusung Tahanan Palestin
Ingatkan nak stop blogging untuk hari ni sebab nak prepare for my exam walaupun dalam otak ni masih ada banyak idea untuk dikongsi dalam blog ni. Nak study biochemistry.

Bila terpandang berita ni, satu perkataan terlintas dalam fikiran. Ya Allah, kejamnya. Bila baca, Allahuakhbar, binatang. Tidak berperikemanusiaan.

Rejim Israel menyuntik banduan Palestin di dalam penjara dengan virus berbahaya sebelum melepaskan mereka.

19 April 2013, Russian daily Komsomolskaya Pravda melaporkan Israel telah menyuntik Virus berbahaya kepada banduan Palestin.

“A Palestinian released from Israeli jails, Rania Saqa, has brought to light that the Israeli regime injected detainees that are out of prisons with dangerous viruses,” Russian daily Komsomolskaya Pravda wrote on Friday. 
Saqa juga mendakwa bahaya tahanan-tahanan Palestin menderita pelbagai penyakit misteri yang tidak dapat dirawat seperti Cancer usus dan penyakit hati. Beberapa tahanan juga meninggal dunia sejurus dilepaskan. 

Ya Allah, tiada yang mudah kecuali kau permudahkan. Permudahkanlah segala penderitaan mereka Ya Malik



Israel kini menggunakan biological weapon, senjata biological untuk memerangi dan menghapuskan Palestin. Jenayah Perang. Kejamnya. Ingat tak Death Note, L Change The World? Bila watak antagonist melepaskan virus bagi menurangkan populasi manusia? Dunia sekarang dah macam cerita dalam TV tapi ini real. Nyawa yang terkorban real dan derita yang ditanggung pesakit itu real. Bukan lakonan.

Where are International Human Rights Organisation? Human Right Watch (H.R.W). Where is the Civilised World?

Beberapa komen mengenai isu ni yang menarik minat saya.

Selling Palestinian body part Illegally? Ya Allah, ni dah macam movie Man From Nowhere. Ini bukan Movie dear Nina. This is really happen to your muslim brothers sisters in Palestin

Global elite kebayanyakannya terdiri dari Jewish atau dikuasai oleh Jewish. Manusia secara sedar atau tidak sedar sedang dihipnotis oleh media jewish yang membuatkan dunia melihat benda buruk nampak baik dan benda baik nampak buruk. Bukan media jewish saja, kat Malaysia pun apa kurangnya. Tu lah yang kita namakan dikuasai oleh jewish. Tidak hanya setakat media yang memutar belitkan fakta, malah dari keperluan harian seperti makanan, bank dan banyak lagi dikuasai oleh jewish. Sebab tu kita selaku orang Islam selain beribadah kepada Allah, kena timba ilmu untuk menaikkan Islam. Mencari ilmu semata-mata mencari keredhaannya, membantu menegakkan agama Allah di bumi. Read here related post.



Wahai diri, sedarlah, kita sendiri menutup mata. Menyokong peningkatan ekonomi Israel. Barang berjenama, produk kononnya berkualiti.

 I have never seen a country so inhuman like Israel and yet they call themselves the chosen one. You are the chosen one Israel. Yet, very long time ago. 

May Allah s.w.t be with Palestinian and justice will be come. Insyallah kita termasuk orang yang terpilih dalam memperjuangkan syiar Allah. Tak kan Islam hilang di dunia.

10 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. sedihnya baca kisah ni..
    apa ye maksud Hamidi SP tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la dia... merapu ka apa?

      Delete
    2. Dia nak selitkan politikla tu.. buta politik betul..

      Delete
  3. kejam betul diorang tu..tak cukup2 ambik hak orang. naknya orang pula huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..y tak boleh blah siap jual mayat lagi

      Delete
  4. sedihnya baca kisah ni.. memang sangat kejam israel tu.. tanpa kita sedar selama ni banyak produk&barangan berjenama israel yang kita guna&makan, seeloknya kita boikot mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi majority dah keluaran Israel..sebab tu kita kena ada product sendiri..memajukan ekonomi Islam

      Delete
  5. israel kan yahudi, yahudi lebih ramai yg mengkaji Al-Quran berbanding kita yg lahir2 dah Islam ni.. diorang nampak kebenaran Islam masa buat research kat Al-Quran, sbb tu diorang cuba sedaya upaya menghancurkan umat kita.. kejam sehabis mungkin, sbb mereka tau ending dunia ni (kiamat) takkan berpihak pada mereka.. btw doakan yg terbaik buat sedara kita disana :'(
    facts: israel bukan sebuah negara yang maju tanpa bantuan negara barat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...