Monday, 1 April 2013

Say No to April Fool

Setiap kali menjelang bulan April, risau. Risau di APRIL FOOLkan oleh mereka yang fool sangat sambut benda-benda fool macam ni.

Tak salah nak berhibur tapi jangan dengan penipuan apatah lagi seronok memperdayakan hingga memalukan orang lain. Bayangkan orang yang dikenakan tu diri sendiri.

6 comments:

  1. #saynotoaprilfool

    rasanya sesiapa yang sambut ni *rakan2* memang nak kene hempuk sedas dua ni utk bagi diorang sedar...huhu

    ReplyDelete
  2. AJ tak sambut...
    Dulu masa sekolah, tak tau apa2 terikut2 jugak...

    Jom baca Sejarah APRIL FOOL!
    http://ayuejean.blogspot.com/2013/04/sejarah-april-fool.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah ==" lepas join usrah baru tahu crita ni

      Delete
  3. tak sambut pun.. dulu sebab tak suka kenakan orang.. sekarang bila dah tau lebih lanjut langsung taknak ambik tau pasal ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus..mari kita amek tahu pasal hari2 islam pula

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...