Sunday, 27 October 2013

Promosi Di Neraka

Cerita ni dapat dari Facebook. Entah korang dah baca atau tak.

Seorang PENJAHAT ditembak polis dan koma. Kemudian dia bermimpi dibawa Malaikat ke NERAKA..

Tapi dia terkejut kerana di NERAKA orang berdisco, karaoke, minum arak, judi, banyak pula perempuan2 seksi2, dan lain2...


Dia cepat2 ingin masuk, tapi ditahan oleh IBLIS penjaga pintu:


"Tunggu dulu! Waktumu belum tiba... Kembalilah ke dunia, buatlah yang LEBIH JAHAT lagi maka kau pasti akan MASUK NERAKA...!"


Akhirnya dia sedar dari koma dan dia berbuat LEBIH JAHAT
lalu akhirnya ditembak mati. IBLIS dengan segera
menghantarnya ke NERAKA...




Tapi dia terkejut kerana di dalam NERAKA byk api, bau hamis darah, byk binatang berbisa dan byk teriakan meminta pertolongan..
Bingung dan ketakutan PENJAHAT itu berkata,


"Aikkk.. Waktu yang lalu NERAKA tidak begini...?"


IBLIS tersenyum dan berkata, "Oh, time tu promosi bro...
..
<<Sekadar mengingati bahawa iblis itu sentiasa berusaha supaya kita akan mengikutinya ke neraka dgn pelbagai cara>>

9 comments:

  1. hahahaaaaaa....... :D :D
    ternyata lagi Promosi yaaahhh

    ReplyDelete
  2. hehe.. aefa ade bc jugak yg ni kat fb.. :)

    ReplyDelete
  3. Waduh ngeri ya Bro. Gak kebayang banget

    ReplyDelete
  4. hehe.. lawak.. tp ada pengajaran..

    ReplyDelete
  5. lawak ganas nih.. sindiran untuk kebaikan

    ReplyDelete
  6. promosi dh tamat ... hehehhh kurang agama mmg akn tersesat ^^

    ReplyDelete
  7. iblis mmg terer promosi...aduh memang reflek hidup kat dunia skrg ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...