Thursday 21 March 2013

MY Love Story Part 1– Sebuah Permulaan: Beware What You Wish For


Salju di bumi Moscow masih berlegar menghiasi ranting-ranting dan dahan pokok yang hampir mati. Gersang menanti cahaya sang suria.

Sejuk!!! emph, malasnya p kelas. Buka lattop, baca blog.

Seronoknya mereka, adik-adik yang dapat result SPM. Keseronokan itu jugalah yang pernah aku rasakan, sebagai penutup tirai alam persekolahan. Empat tahun berlalu tapi memori tu masih segar mendominasikan carta memori yang paling sweet, happy and unforgettable. 

Pada zaman ini jugalah, aku menemukan seseorang yang bakal menjadi pendamping hidupku selamanya, menginginkan tidak hanya bersama di dunia tapi juga di akhirat insyaallah. Siapakah dia yang Allah catat di Lauf Mahfuz sebagai pasanganku? 

Dayang Aisyah Abd. Rahman, my cutie adopted sister masa di asrama. Pasangan? Off coarse not. She is a GIRL ok, ahli silat dan tinggal sebilik. Cinta hatinya juga pesilat tapi dari sekolah berlainan. Sebab dia, aku mengambil keputusan untuk menyertai pasukan silat. 

Selain dapat mempelajari ilmu mempertahankan diri, boleh jumpa soul mate, belahan jiwa. Boleh pulak aku terfikir dan niat macam tu? You get what you wish for Nina tapi Allah bagi dengan cara yang lain. So, beware with what you wish for. (Kalau aku wish jadi kaya? Korang boleh makan dengan roti)

Silat, yes I was. Soul mate? Wah, macam cerah sikit dah. (Ubah topic). Will continue next time. Off to hygiene class. Keep reading ok.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...