Wednesday 28 September 2011

Tersadai Di Peninsula, Malaysia

Penerbangan ke Rusia pada 27hb September 2011 ditangguhkan kerana masalah calling visa dari Russia Federation. Namun, flight Sandakan - KLIA tetap berjalan seperti biasa disebabkan ibubapa saya mendapat panggilan haji. (Risau jadual berselisih)

Then, stay di Semenanjung Malaysia sehingga penerbangan ke Russia yang TIDAK DIKETAHUI TARIKHNYA.

Maknanya, saya pun tak tau sampai bila saya akan menetap di Semenanjung Malaysia. Mungkin Allah nak bagi saya pusing satu Malaysia kot sebelum bertolak ke Russia?

Meh kita check tempat-tempat yang saya pergi sepanjang TERSADAI DI PENINSULA:


KL, Sentral
KL, Sentral



- Menggunakan pengangkutan LRT. Meh ke Ipoh, Perak. :)


Sunway Lagoon, Kuala Lumpur


Dari Pekeliling, Kuala Lumpur ke Kuantan, Pahang pada 27hb September 2011 yang mengambil masa lebih kurang 3jam.

Kuantan, Pahang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...